Plaats een bericht
Lees hieronder enkele reacties over de ervaring van klanten.
Wilt u zelf een reaktie plaatsen? Dat kan natuurlijk ook.
laptop zeer traag,plus een hoop rommel.
heel fijn geholpen,het goed opgelost. een 10
Laptop afgegeven, wilde niet meer opstarten. Diagnose aan de balie, kapotte hardeschijf. Voor verdere inspectie achtergelaten. Kosten zouden 35 euro zijn...... Bij nader inzien toch een nieuwe laptop gekocht gezien de leeftijd. Metteen de andere dag gebeld dat verder onderzoek niet nodig was, men zei ook dat men er nog niet aan begonnen was...... Pfff gelukkig....... Vandaag laptop opgehaald en moest gewoon 35 euro betalen..... Hij heeft aan de testbank gehangen was de reactie....... Jaja lekker makkelijk geld verdienen....... Dit is niet de manier in mijn ogen CompUnit !! Jullie maken een slechte beurt !!
Externe harde schijf gevallen. Wordt daarna niet meer herkend. Paniek. Compunit gebeld die aangaf dat er mogelijkheden zijn om data te redden. Kort daarna gebeld, schijf weer gemaakt, iets met de voeding o.i.d. Kosten lager dan verwacht en alles werkt weer als vanouds. Dit bedrijf en zijn medewerkers verdienen alle lof.
Onze e-mail op de iPad werkte al een paar jaar niet meer, alleen maar via het web en dat is nogal omslachtig.
Het is Martijn nu gelukt om in 3 kwartier voor elkaar te krijgen wat toe nu toe niemand en ook ZIGGO niet gelukt was.
Geweldig!
Ad en Corry
Op vrijdagochtend met twee defecte desktops naar winkel gegaan. Binnen 1 dag was een van beide weer op en top running. Goed advies over storing en vooraf netjes prijsopgaaf ontvangen. Geweldige service waardoor ik 's-avonds weer het internet op kon. Geweldige service voor een kleine prijs. Aanrader voor een ieder.
“Geachte heer van Gestel,
Erg spijtig om te vernemen dat uw ervaring niet helemaal is zoals het gegaan is. Na uitgebreid overleg aan de balie heeft u er voor gekozen om een diagnose (waar u de prijs duidelijk van vermeld is) door ons te laten uit voeren. We hebben de reparatie stop gezet op de dag van uw telefoontje. De avond ervoor had namelijk de test van 2,5 uur wel degelijk uitgewezen, dat er problemen zijn met de harde schijf. Om helemaal zeker er van te zijn wilde we de test nog verder voor u uitvoeren met een nieuwe schijf en dat is wat we niet meer hebben uitgevoerd.
Het laatste waar we op uit zijn bij CompUnit is geld. Ik heb u nog telefonisch benadert, maar ook daar blijkt dat het puur om een vertrouwenskwestie en het betalen voor arbeid gaat. Spijtig genoeg kunnen we ons dus totaal niet vinden in uw opmerking en het vertrouwen niet van u kunnen krijgen. “